Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, September 28, 2008

Salam Raya dari Teman-Teman MPPP 90/92 (1)

Banyak kata diucapkan tak selamanya menyejukkan. Banyak perilaku dibuat tak semuanya menyenangkan , mohon maaf atas segala silap dan salah. Hidup ini indah jika silaturrahim antara kita kekal terjalin. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin – Ikhlas dari Syahdana & Family –SK Batu Danau , 90700 Limbang, Sarawak.

Wahai tetamu Ramadhan, untukmu rahmat dan maghfirah, air mata taubat, dendangan taddarus, selimut tarawih dan bantal tahajjud , moga mewarisi jannah, jadikan Ramadhan ini yang terbaik kerana kita tak pasti adakah ada lagi Ramadhan untuk kita lepas ini. Selamat berpuasa dan selamat hari raya, maaf zahir, batin. –Anisah Mamat, Sk Bukit tumbuh, 21200 Kuala Terengganu.

Adakalanya mata silap memandang, telinga salah mendengar , lidah terlanjur kata, fikiran khilaf menaksir, dan hati silap menduga , mohon maaf segalanya , selamat beribadah di bulan Ramadhan dan selamat menyambut Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.~Rahmat Minhat, Melaka

Na mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri , maaf Zahir Batin buat semua teman MPPP, walau jarak dan masa memisahkan , biar hilang di mata tetapi di hati jangan. ~ Zakiah Kassim, SK Telok Pasu Kuala Terengganu.

Dalam kerendahan hati ada ketinggian budi, dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwa, dalam kelembutan lidah ada juga keterlanjuran kata , dalam gurau dan senda tentu ada khilaf dan dosa. Maaf dipinta atas segala-galanya . Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin, ~ Ikhlas dari kejauhan Mas, Jengka 7.

Selamat berpuasa dan Selamat Hari Raya, moga amalan kita diterima olehnya. ~Sangkang@Abd.Rahim Ismail SK Kuala Berang Terengganu.

Dengan limpah kurniaannya sama-sama kita nikmati rahmatnya. Semoga kebahagiaan dan kejayaan dunia akhirat sentiasa seiring dicapai. Amin. Salam merdeka, Ramadhan Almubarak dan Aidilfitri. Niza, Bera Pahang.

Salam Ramadan Al mubarak dan salam Aidilfitri buat semua rakan M3P yang diingati khasnya PMA Zarida, Rokiah, Da serta keluarga masing-masing. ~Nanie sekeluarga, Tawau, Sabah.

Begitu cepat masa berlalu, namun kenangan seperti semalam berlaku, salam kemaafan semoga kita ditakdirkan bersua. Selamat Hari Raya, maaf Zahir Batin ~ Una Cameron Highland.

Salam Aidilfitri dan salam kerinduan buat rakan-rakan MPPP ~ Noraida Ismail Dungun Terengganu.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri daripada ~ Tg Shahril, Julia, Tg Afiq Mukhrij, Tg Afiq muzammil, Tg Shafinaz, Tg Shafiqah. MPPP 90/92

Ampun Maaf kepada semua warga M3P. Moga kita dipertemukan semula. Selamat Hari Raya kepada semua. Kalian tidak luput dari ingatan terutama Unit D. Selamat Hari Raya ~ Shafie Lee , Kabong Sarawak.

Selamat berpuasa dan menyambut Syawal. Moga warga MPPP 9092 tak lupa pada saya Che Husin. Geng nakal unit D. Maaf Zahir Batin ~ Paka , Terengganu.

Tiada ulasan: