Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Rabu, April 25, 2012

Salam

Assalamualaikum w.b.t kepada semua sahabat. Lama sungguh tak menulis di ruangan ini. Kesibukan dan kemalasan kut. Apatah lagi dengan dilanda musim fb, twitter dll yang masih beraura. Sihatkah kengkawan semua? Semoga kita sentiasa sejahtera dan berada dalam lindunganNya selalu.

Nampaknya bertambah sudah rakan yang 'pergi'. Membuat hati terdetik, masih panjangkah usia ini? Namun, hidup mesti diteruskan dan kepada rakan yang pergi, alFatihah disedekahkan. Rindu dan terbayang wajah kak Haslina, housemate saya ketika LM. Selalu juga masa tu saya pinjam motosikal kak Ina untuk ke bandar. Pasar Payang atau ke Batu Buruk. Semoga akak berada dalam kalangan hamba yang disayangiNya. Amin.

Ada juga kengkawan yang bertambah ahli keluarga kan? Yang saya tahu, Suryati Morni dan saya sendirilah. Hehehe. Alhamdulillah, rasa sudah di penghujung usia, namun Allah masih izin dan berkati saya dengan zuriat seorang lagi putera yang kini berusia 5 bulan sudah. Erm, sejak dah ada baby baru ni, hormon pun sudah berubah gamaknya. Blog saya pun dah saya kunjungi semula tetapi bukan lagi Ilham Hati, saya sudah tukar kepada www.ummieamsyar.blogspot.com sempena baby baru. Masih dalam proses kemas kini dan lebih suka pasal makanan dan masakan. Huhu...

Kepada Sabri dan kawan-kawan yang masih meneruskan pembelajaran sebagai mahasitua, selamat belajar dan sukses hendaknya. Kepada kawan2 yang lain, salam rindu, semoga diizinkanNya untuk kita ketemu lagi. Salam kemaafan dari saya.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

geotorelxzp bill consolidation loans
credit card debt consolidation

Tanpa Nama berkata...

。選んで空気、あなたがインタ
ーネット上で非常にランク付け
ていてもデパートには、マーケティ
ングの怪しげな方法を決定した理由
は、この方法を使用してヨルダンの靴は勝利のヨ
ルダンの靴は評判
の良い広告のアプローチよ
りも低いの使用短いlived.
Chanelバッグとなり、
最終的には様々な検索エンジンは
、Webページから
ユーザーを追放するとともにそれを把握
。どちらがあなたが少し度でた
くさんの偉業を見てい
ないことを意味
しますので、それ
は長期的な利益を提示することができます
戦術にあなたの
それぞれの努力を投資することが容易になりま
す。最高の検索エンジンのランキ
ングの最適化は、ほとんどの人
の時間枠を取ることが
できればそれに
もかかわらず、
それを行う

Here is my web page - コーチ メンズ

Tanpa Nama berkata...

。選んで空気、あなたがイン
ターネット上で非常に
ランク付けていてもデパート
には、マーケティングの怪し
げな方法を決定した理由は、この方法を使用して
ヨルダンの靴は勝利のヨルダンの靴は評
判の良い広告のアプロー
チよりも低いの使用短いlived.
Chanelバッグとなり、最終的には様々
な検索エンジン
は、Webページか
らユーザーを追放するとともにそ
れを把握。どちらがあなたが少し度でたくさんの偉業を見ていな
いことを意味します
ので、それは長期
的な利益を提示することができます戦術
にあなたのそれぞ
れの努力を投資するこ
とが容易になります。最高
の検索エンジン
のランキングの最適化は、ほとんどの人の時間枠
を取ることができればそれにもかかわらず、それを行う


My site :: コーチ メンズ