Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Khamis, Mei 29, 2008

lm

tengok gambar kamal, aku terpanggil untuk menulis kat sini. teringat masa LM kat Peroh dulu...bandingkanlah gambar Kamal masa 17 tahun dulu, rasanya tak berubah banyak.Lain aku......72 kg...masa keluar maktab 55kg..tu dia..
teringat lagi bgaimana cubaan memikat Sherry......jatuh motor......macam filem Ali Setan....macamana pun rasanya dah berbaloi....bila nak cukupkan satu team bola sepak??????
ingat macamana kita gi tolong kutip buah durian Pok Mat....dengan Adenan?....rasanya Pok Mat dah maafkan kita....dia pun tak tahu ada atau tidak lagii..
Meezee pun aku tengok sehat je...bila balik KL? . minggu depan aku balik Langat..ingat lagi rumah mak aku??/ kan dulu pernah sampai..kalau ada boleh jumpa kat sana......
jama aku rasa lagi hebat...macamana GB aje....walaupun kat Pekan aje..tapi tak pernah jumpa...pekan selalu je pergi nanti aku nak g rumah mu ok....
untuk kawan-kwan lain kalian selalu dalam ingatan...rasnya tak sabor nak g reunion, nak tengok sapa yang paling tak berubah ....ok aku cau dulu...nanti aku sambung lagi..untuk teem jeaming, kamal , shahril, saudi, labik dann sesiapa aje . cinta bandar tasik selatan sentiasa dalam nyayian aku

Tiada ulasan: