Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Mei 29, 2007

Web Master

Inilah Aku Pada Bulan Mac 2007 Kalau kalian sudah lupa. Sekarang bekerja di PKG bersama seorang lagi rakan Bernama Ramzi, junior setahun.
Aku juga ada beberapa gambar rakan yang lain. kalu nak tengok boleh aku beri dengan izin. T.Q.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kacak bergaya hang Sabri... kalau aku ingat2 masa kita dok umah sewa dulu... nak gelak aku... memang betul kata mu...kenangan di mppp cukup indah untuk dibuang... Tetapi memang betul kata pujangga.. jarak dan waktu menentukan sejauh mana ikatan sebuah silatur rahim itu mampu bertahan... kau di sana, aku di sini..masing-masing sibuk ngan tugas masing2...bukan tak ingat tapi kesempatan seperti dulu jarang muncul dalam hidup kita kini...buat rakan2 yang lain, ayuh kita mulakan ikatan yang terjalin semula...