Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Rabu, Julai 15, 2009

Ko Kawan Aku, Aku Kawan Ko..

Salam Rabu, geng.... Wat Che Tun, jgn rasa stress sgt.. Bimbang pulak nanti masuk wad.. Ju pun tgh bengang gak nih.. Senin nak dbreifing la ape la.. mintak lak macam2.. dalam masa2 yang berharga tuk budak2 thn 6 nih, kita dibeban dgn program2 diorang yg tak tentu hala tuh.. Pastu sambung lak dgn PLBS.. Bukan mengeluh pasal kerje, tapi yang kerja yg ditokok tambah tu yg jadi strees..

K, ni ada cerita lagik...

Satu hari CINTA & KAWAN berjalan dalam kampung... Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga... Kenapa?? Kerana CINTA itu buta..

Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga... Kenapa?? Kerana... KAWAN akan buat apa sahaja demi CINTA !!

Di dalam telaga CINTA hilang.... Kenapa?? Kerana... CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari apatah lagi dalam telaga yang gelap...Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari di mana CINTA & terus menunggu.. Kenapa??

Kerana... KAWAN itu sejati & akan kekal sebagai KAWAN yang setia.... kan ?? so, hargai lah KAWAN kita selagi kita terasa dia BERERTI.....

Walau kita punya couple, teman still d perlukan.. sbb kalo xder KAWAN..nk borak dgn siaper ek?..

Tiada ulasan: