Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Disember 08, 2009

Balasungkawa


Pemaparan gambar Allahyarham di sini beserta lagu Allahyarham Sudirman hanyalah bertujuan mengenang semula nostalgia dan ingin memaklumkan pemergian beliau ke Rahmatullah pada 29 November 2009. Sedekahkanlah al Fatihah untuk beliau.

1 ulasan:

Ishak berkata...

Salam, baru hari ini dapat tahu cikgu Arif meninggal dunia bila berkunjung ke blog ini. Mungkin kerana dalam cuti kami cikgu-cikgu terputus maklumat, Kebiasaannya berita sedih melibatkan guru dalam daerah ini akan pantas disampaikan sama ada dalam perjumpaan guru atau secara verbal.Saya kenal cikgu Arif bukan sekadar kerana arwah guru daerah Maran tetapi juga kerana sama-sama memeriksa kertas mathematics UPSR. Arwah seorang periang dan kerap memecah keheningan sewaktu masing-masing menumpu perhatian kepada set jawapan calon. Pemergian beliau pasti dirasai kehilangan oleh semua. Takziah untuk keluarga allahyarham..