Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Khamis, November 27, 2008

Re : Mesyuarat Reunion

Salam semua...Brie, aku nak respon pasal program nih. Aku malas nak call, lebih mudah tulis kat sini, bolehlah member lain pun bagi respon jugak. Camne plan ko. Aku setuju semua yg ko dah terangkan tu. Cuma aku rasa, oleh kerana objektif kita ni 'reunion', maka aku rasa apa kata, program malam tu yg rasmi melibatkan kita ex-student mppp je. Tak yah libatkan family sbb kita bukan buat 'family day'. Dah 16 tahun tak jumpa bukan tempoh singkat. Banyak peristiwa dulu dan kini nak borak ngan member2 aku rasa. Jadi, malam tu dapatlah kita duk dekat2 ngan member lama. Kalau malam tu ngan family, dah tentu tak begitu capai objektif kot. Bagi couple mktb cam zie n din, zul n ida dll kira special kes la. Ni pandangan peribadi aku jer...Pastu yg nak kenal2 mesra2 family masing2 tu, baru kita buat sok paginya kat pantai cam ko rancang tu. Lagi pun, kalau ada yang sampai awal ke sana, masa pendaftaran tu pun dah mula berkenalankan?Ke memang gini plan ko? Nanti ko citer psl ni yek...

Tiada ulasan: