Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Jumaat, Oktober 23, 2009


Assalamualaikum dan salam rindu buat kawan-kawan..

Raya dah lepas kini sibuk la pula mengadap kerja sekolah yang bertimbun menjelang tutupnya sekolah... bagi yang sambung belajar terutama buat kaktun, kakju, nasoba a.long dan sabri...(itu le yang aku tau ..selamat kembali berjuang..
Bagi meneruskan kehidupan banyak yang perlu kita fikirkan...jangan lupa jaga kesihatan dan amalkan gaya hidup sihat...aku nak cerita pengalaman terkini supaya dapat jadi iktibar buat sume yang malas bersenam... Dua bulan sebelum raya aku stop bersenam sebab sibuk sangat dengan assigment dan puasa...(alasan la tu)...pas raya makan tak kira masa..open house kat johor ni tak cukup sebulan....terasa gak kepala pening2 tapi malas g cek... suatu ari kebetulan aku bawak anak aku ke klinik kerana demam..aku tergerak hati nak cek BP aku..alangkah terkejutnya aku BP aku pada paras kritikal 193/120.... Dr. swasta tu syorkan aku g hospital sebab sebelum ni aku tak penah la ambik ubat darah tinggi... terus kena tahan wad mujur satu malam je...Kesimpulannya...rakan2 jangan abaikan kesihatan...bersenam dan makan secara seimbang ....bye...bye...

Yang atas tu anak murid...aku sangat bangga menjadi guru pendidikan khas...dan terhibur dengan gelagat mereka...

Adik bongsu m3p9092

Tiada ulasan: