Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Sabtu, April 25, 2009

Jenguk Jap

Salam buat semua sahabat...Kabare? Lama menyepi, rindu nak tulis kat sini. Che Da, ko pun kemain lama tak post berita. Sihat yek? Kak dah ok dah. Selama ni cukup jaga kesihatan, tapi dek kerana sibuk sesangat sampai lupa2 nak amik suplement cam bese. Tu pasal jadi 'ari ini dalam sejarah'. Tapi memang banyak sungguh hikmahNya yang terasa. Aman sungguh hidup kebelakangan nih sbb ramai takut nak ganggu. Manakan tidak, lepas mc 5 ari, balik keje dan 3 ari masuk ER ( emergency room) lagi skali. Sambung lagik 2 ari mc. Alhamdulillah masih dpt hirup udara kurniaan Ilahi.

Lia, betul kateko tuh. Aku se7 benor. Akupun benornya dah 2 kali dpt 'amaran' nih. Citer ko lebih kurang aku. 1996 masa pregnant dulu dah skali kena tp bukan sakit nih. Masa tu lagi dahsyat. Pendek citer setelah pelbagai usaha, aku sembuh. Sejak tu aku mmg jaga sungguh kesihatan sampai skang pun. Cuma last month tu, dah hyper stress. So, aku dpt 'amaran' 4 2nd time. Kali nih tak leh memain sbb umur kita pun dah makin lanjut, ekeke! Skang boleh le keje, buat apa yang kita suka dan mampu. Lelain aku tak peduli sgt dah. Cuma target untuk anak2 upsr tu maintain ge lagi.

Khas utk Brie, ko touch-up blog dah cantik molek sesangat dah ni. Suke sangat tengok tersusun gambo kwn2 kita. Rasa terharu juga sbb usaha awal ko nih dah membuahkan hasil sesangat. Dah makin tersusun juga blog2 ex-mppp. Aku juga terharu sbb dpt jemputan via email untuk jadi penulis blog mereka. Cuma aku amik masa ckit utk terima sbb tahun nih aku nak tumpu utk anak nak pekse. Lagi pulak kalu teringat kat aku, lawat le ke blog sek aku. Apa2 pun, aku masih aktif kat ctu.

Tiada ulasan: