Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Khamis, April 30, 2009

Kursus Bina Pasukan di Taman Negara

Best sungguh dapat Berkursus di Taman Negara, macam macam benda ada, tengok ikan kelah, naik bot, berendam dalam sungai , naik titi gantung ( canopy walk ) dan lain-lain. Sesiapa yang rasa nak pergi tu jangan tangguh-tangguh lagi , jom kite ke taman negara.
Menambah keseronokan lagi bila jumpa dengan Din Tahan, walaupun penuh kesibukannya , sampai tiga kali dia pergi ambik aku. Aku lebih terharu apabila dapat tahu balik dari Cerating dia pergi jumpa aku dulu sebelum balik jumpa anak isterinya. Ni sebahagian gambar yang ake terima dari kawan-kawan aku sendiri tak bawak kamera.
Ketika berendam bersama ikan kelah dan berbagai ikan lagi, tapi tak dang nak tangkap.
Suasana ketika menyusuri sungai tahan , che tun jangan jeles tau !!
Ni namanya permainan rimau-rimau , sape nak cuba boleh tanya aku .

Kepada Din Tahan dan Abg Lan terima kasih diatas sokongan kalian. Ari ni masuk pejabat berulah berasa lenguh lenguh segala urat sendi.

Tiada ulasan: