Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Khamis, November 20, 2008

Kau memang Ibu Mithali

Khas buat Che, Tun dan ju , aku tengah sebak ni bila teringat gelagat anak-anak aku sambil membaca coretan kalian.Tambahan pulak aku tinggal keseorangan di hotel KL oada malam ni. Cuma aku ucapkan ribuan terima kasih diatas kecaknaan kau orang. Aku tambah terharu apabila kau orang mampu menghadapi pelbagai dugaan dalam membesarkan anak-anak, last sekali aku ucapkan tahniah diats ketabahan mendidik anak-anak sendiri dan anak-anak orang. Aku selalu menyebut begini bila berucap dlm majlis - majlis PIBG "...... kita tidak rugi memberi sumbangan kepada PIBG, kerana duit sumbangan tuan-puan akan kembali kepada anak-anak kita juga ....atau kmungkin kepada anak-anak orang lain yang akan menjadi menantu kita satu hari nanti........". Terima kasih.

Tiada ulasan: