Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Sabtu, November 01, 2008

MAKLUMAN TERKINI RE-UNION

Salam hormat, pagi tadi setelah berbincang dengan sabaruddin, kami bersetuju untuk adakan 2 kali re union, ( pra dan re union ), pada 22 november nanti kita adakan pra re union untuk yang dekat-dekat sahaja dan tak bermalam pun adalah cadangan untuk pra re union ini untuk membincangkan pasal re union yang sungguh-sungguh tu, cadangan nama yang akan hadir untuk pra re union ialah aku, sabaruddin & co, mat nor, alias hussin, noma baba, reduan debok, razima, che usin, azmi (besut ), pendi, dan kaum kerabat kita yang ada kelapangan.( Pohon tawarkan diri ) re union yang sungguhnya 25 dan 26 Disember, cuti krismas, akhir tahun, harap-harap lepas bah dah. Duit bonus pun banyak lagi masa tu. Sekian sahaja harap maklum. Terima kasih.
Blog kita ni lak dah makin slow orang masuk tapi tengok pada pembaca makin bertambah sibuk ke weh. Aku la ni dok tengah study iklan PJJ USM. Sapa nak join jom lah.

Tiada ulasan: