Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, November 04, 2008

Let's Read English

Salam hormat, lama dah rasanya kekawan tak post di sini, agaknya sibuk lah tu, macam aku gak.Tapi bila dok sibuk dan tension aku buka blog.... baru lega. Aku dah tulis banyak cerita masa di Pulau Redang tapi masa nak upload dalam blog ada je problem, buku tinggal rumahlah , dok dalam kereta lah dan gitulah seterusnys. Kini bila ada masa aku dok baca kisah pelarian di pulau bidong dulu... walaupun dah lama cerita tu berlalu namun kini barulah sesikit sebanyak dapat gambaran apa yang telah berlaku, bagi aku cerita begitu sungguh menarik. Tambahan pula aku lalu kot tulah waktu gi pulau redang dulu. Cuma sedikit terkilan aku rasa ialah kebanyakan luahan yang di tulis dalam bahasa lain. Tetapi ada baiknya juga sekurang-kurangnya dapat pengetahuan dan memperbaiki bahasa inggeris aku yang sememangnya mendapat gred 9 waktu periksa SPM dulu. Sekiranya kawan-kawan nak join juga kliklah Tales From Bidong yang aku telah link kan. Selamat membaca dalam bahasa Inggeris. Thank You Dear.!!!

Tiada ulasan: