Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Isnin, Mac 02, 2009

Pelajar Dewasa

Tak semene-mene aku terima call dari Abg Long (meezee) menyatakan result tawaran PJJ USM dah keluar. Kebetulan internet di pejabat aku tak ok pulak, suruh dia semak akhirnya kami berdua berjaya, kalau tak silap aku , aku yang beria-ria suruh abang long isi borang , pergi lah kot kali ni. Bila terima tawaran belajar terkenang tahun 1990 dulu sebenornya aku dan beberapa orang sahabat dah pun terima tawaran menyambung pelajaran ke universiti masa tu tapi buat jual mahal sebab dok kat MPPP lagi best termasuk juga Mas yang dok serumah dengan aku. sesiapa kekawan yang sedang sambung belajar kat USM tolonglah bantu kami murid yang tua tetapi bergelar junior. Satu lagi jika ada kawan kepada sahabat-sahabat kita tak kira sesiapa sahaja walau di mana jua yang dapat tawaran PJJ USM ni boleh lah beri e mail kepada saya untuk berkenalan terima kasih.

Tiada ulasan: