Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Mac 10, 2009

Salam Dari Abdullah (Azwan)

Pagi tadi 10 Mac 2009, Jam 12.19 malam, sewaktu aku dah tidur lena, aku terima mesej dari Azwan Johor Bharu. Dia minta aku sampaikan salamnya untuk semua rakan mppp 1990 dan 1991 dan memaklumkan dia akan pergi umrah pada 14 Mac nanti. Untuk lebih faham lagi apa yang aku maksudkan aku taipkan semula mesejnya. "Tlg tulis dlm blog, kwe g menunaikan umrah pd 14mac. So minta ampun n maaf pd semua rakan pelatih 9092 n 9193 serta para pensyarah jika kwe buat kesilapan spjg belajar d mppp.Dari Abdullah (azwan)jb."
Aku juga mengambil kesempatan ini untuk kita sama-sama mendoa kan kesejahteraan Abdullah. Dan bagi Abdullah juga jangan lupa doakan kesejahteraan sahabat-sahabat yang berada di tanahair bila berada di tanah suci nanti. semoga beroleh kejayaan di dunia dan akhirat. Amin.

Tiada ulasan: