Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Isnin, Mac 24, 2008

FROM RAZIMA WITH LOVE

Dok tahu la nok gamborkan perasaan ma sekarang ni.....sekok sebok sungguh rasanya kerana dapat join kita punya blog ni. TQ la Sabri terbuka hati mu nak call aku tadi setelah sekian lama berdiam diri. Kalu kawan-kawan nok tahu kebetulan pulok ma baru mmarin belajo pasal-pasal blog. Jadi seperti orang mengantuk disorong bantal. Sekali lagi TQ Sabri coz call aku tadi, agoknya mu mimpi aku malam tadi ya.

Untuk Kak Ton, marilah kita mengimbau kenangan kita masa dulu-dulu. Teruja sungguh ma untuk bertemu dengan Kak Ton. Setakat wujudnya contact meng contact yang diilhamkan Sabri ni, ma dah terima call dari ramai kawan-kawan kita. Di antaranya Kak Ti Awang, Kak Za, Kak Seniah, Shadana, Arif, Azwan Dullah, Adnan, Jamsari dan Zamri. Mas pun ma ada jumpa dia masa dia datang course di Cherating. Ari tu ma jumpa dengan Che Husin di program PSS. Che Husin pun tak sangka jumpa ma sebab ma le ning memang 'genit' he he he. Kalu Kak Ton tengok hem....ma ni makan belon. Kak Zi dan Abg Din memang dalam contact ma. Abang Lan (Zailan) dan Kak Mun setahun sekali tu ada la jumpa. Md Zain ada di Kerteh jadi tokey dia lening...bisnes beb. Satu hari tu ma terjumpa Kak Long Maimun di tempat makan pulut di Dungun. Ma harap lepas ni kawan-kawan kita akan memeriahkan lagi blog kita ni.

Untuk Sabri di sini aku titipkan no telefon Kak Zainun. 019-9185724. Dia memang ada di Kemaman tapi jarang aku jumpa dengan dia. Aku tengok tadi Kak Nun di antara kawan kita yang belum dapat dicontact. Nampaknya dok ramai doh hok dok leh contact agi. Seperti yang aku janjikan aku akan bekerjasama dalam menjayakan visi kita ini. Mu jangan kecik ati dengan aku. Aku jarang sangat-sangat la buka e mail2 ni. Bukannya duk depan PC yang berinternet sokmo. Tapi insyaallah mulai sekarang aku akan cuba menyumbang apa-apa dalam blog kita ni.

Untuk kawan-kawan yang lain, boleh la contact ma kalu ke Chukai, Kemaman. 013-9373312. Insyaallah dengan izinNYA kita boleh bertemu TAPI awal-awal lagi nak khabo jangan pengsan tengok ke'genit'an ma le ning. Standard le tu......

Jumpa lagi.

Tiada ulasan: