Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, Mac 30, 2008

Lawatan Dari Jerantut

Hari ini 30 Mac 2008, Cg Mohd Abd Rahman serta rombongannya selamat sampai di Kuala Terengganu sejak semalam. beberapa tempat di Terengganu telah di lawati termasuklah masjid terapung, masjid kristal, muzium negeri , pasaraya mydin dll. Semalam saya berborak panjang dan bercerita kisah-kisah masa silam, sewaktu praktikum kami tinggal serumah sewa di Bukit Perah Ajil. Tempat itu saya selalu kunjungi sekarang sebab di situlah saya bertemu jodoh... he2...he2... Kepada kawan-kawan nak berkunjung ke terengganu jangan segan silu nak hubungi saya insyaAllah saya akan uruskan tempat lawatan, tempat tinggal dan tempat makan dengan harga yang berpatutan. kepada kak tun silalah bawa anak murid ke terengganu dan hubungi saya dalam masa sebulan sebelum melawat. Kepada Jama dan Kak Gee poskan juga gambar kalian ke blog ini kawan ni dah dak sabor nak tengok kau orang. Bye. -SABRI-

Tiada ulasan: