Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, November 10, 2009

Assigment oh assigment

salam, seronok aku dengar crite kekawan, tambah lagi bila masuk ahli baru suzana, begitu juga roti atie yang begitu enak , cik tun dengan cik ju yang penuh dengan celotehnya , mas , mizee, sapa-sapa lagi, sebenarnya masih ramai lagi yang baca tapi tak nak bersuara.
Aku jelous gak kat kau orang, komputer aku , harta sendiri ni tak boleh nak masuk ruangan sembang , baca boleh plak, so aku poskan lah, aku plak sibuk buat assigment so jenguk kejap-kejap je.
apa pun besok sampai 13 Nov aku akan ke johor , sape-sape yang aku teringat aku call je, dan jangan terkejut kalau esok or lusa aku terjongol di sekolah kau rang, buat pemeriksaan stok ke, buat semakan perkakas ICT ke atau saja-saja aku nak pergi jumpa kau orang rakan-rakan MPPP. Nanti kalau ada crite menarik aku pos kan lah kat sini. bye

Tiada ulasan: