Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, November 01, 2009

Salam Kemaafan ...... drpd Mohd Sani

Salam hormat salam ceria, petang tadi aku sempat bersembang bual melalui (YM) dengan Mohd Sani, komander kawat kita masa di maktab Dulu, petang tadi hampir 3 kali dia minta maaf dengan aku, selagi aku tak taip aku maaf kan selagi itu di ulangnya. Rupanya dia akan berangkat ke tanah suci pada 19 November nanti melalui KLIA. Kalau melalui Kuala Terengganu boleh pegi hantar ramai-ramai. En mohamad Sani ( pensyarah IPG Sultan Mizan ) meminta aku menyampaikan salam takzim dan salam kemaafan aku buat semua kawan-kawan, aku dah janji akan publishkan permohonan maaf dalam blog. Kepada rakan-rakan marilah kita sama-sama berdoa untuk kesejahteraan dan keselamatan beliau semasa urusan menunaikan ibadah haji serta memohon agar beliau memperolehi haji mabrur, sesiapa yang ingin membuat personal contact dengan beliau boleh e mailkan kepada mohdsanisabrie@yahoo.com.my atau hp beliau 0199686829.

Semalam juga aku berkesempatan berjumpa dengan abang lan yang berkonvoi ke Kuala terengganu dengan motor besarnya. Harga motornya sama dengan harga 5 buah kereta kancil buruk aku atau sama dengan sebuah NAZA RIA aku. tapi sayang tak sempat nak ambil gambar bersama motor besarnnya atas sebab-sebab tak dapat di elakkan. Kepada abang lan postkan gambar motor besar tu ke sini.

Tiada ulasan: