Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Khamis, November 05, 2009

Di'Serang' Komando Ulak...

Assalamualaikum, geng.. Semoga sihat wal'afiat.. lama tak celoteh kat sini.. banyak 'copy' 'paste' jerk.. Arini terpanggil ulak nak celoteh sikit.. tang panglaman diri sendiri...

Alkisah yang nak dipaparkan ni.. emang tentang diriku.. kalau terkait owang lain atau individu ter'babas' , sovi la kak kiah woi... Canggini, minggu lalu aku di'serang' oleh swami sowang cikgu... huhu.. terkezuuut sesgt aku dibuatnyer.. dia bagik amaran kat aku 'jangan ejek' bini dia.. Aku pening betul.. bila la ulak aku ni ejek binik dier.. Marah giler dia kat aku.. mujur aku dpt control situasi.. ajak dia bincang, dia jual mahal..

Soknyer, aku jupe binik dier.. aku tanya 2 soklan.. 1. napa swami dier marah aku, 2. apa ko crite kat swami sampai die jadik canggitu.. Dia ulak jwp.. dier x tau swami nak dtg jupe aku.. dan dia x crite pepe pun kat swami.. Cuma dier kata dier nak marah aku timbulkan dlm mesy tang prosedur pinjam rete skolah.. pastu dier cerite kat sowang kwn dier yg dah berswami.. swami2 mike tu 'ter'dengar..

Pengajaran yang aku dpt dr peristiwa tuh, aku kena dok senyap jer pepe salah laku kat skolah.. pastu kalu owang nak bawak balik rete skolah berminggu2 pun, kita wat cam Si Luncai terjun dgn labu2nyer..biarkan..biarkan... hehe..sovi la aku nak diamkan dik oooiii.. ko buat lagik, aku terus cakap jugak kat syuarat..pedulik ape.. kan, mas kan?!!!

Tiada ulasan: