Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Julai 08, 2008

Aku dan Mr Yeo


Khamis 3 Julai 2008 , aku berkesempatan bawa Mr Yeo jalan-jalan di sekitar Marang, sungguh banyak perkara yang dibualkan , Mr Yeo masih macam dulu juga peramahnya malah sekarang jenakanya lebih banyak. Banyak juga perkara yang aku kongsi dengan nya satu perkara menarik Mr Yeo akan ingat setiap nama bila aku sebut, malah dapat diceritanya watak-watak sewaktu di Maktab dulu. Dia masih ingat seniah jemputnya ke majlis perkahwinan. Aku ada jumpa juga dengan encik Jo di Batu Enam tapi tak sempat nak bergambar masing-masing banyak bawa barang di tangan.Pak Ya PGPI teman dengan aku sepulau (Pulau redang) pun ada jumpa juga. Lastly kawan-kawan yang belum confirm re union tolong confirm cepat-cepat ye. tq - belajar join yahoo group juga.

Tiada ulasan: