Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Rabu, Julai 30, 2008

canteek

Tq buat abang pendi dengan sinopsis secebis kisah hidup. aku sungguh tertarik dengan cerita tu sebab ada sedikit sebanyak berkait dengan aku pertama aku rasa kelar tu kat rumah azmi mat nor, masa maktab dulu sempat aku lepak seminggu situ, sebab ada orang tua kampung aku kata orang pasir mas comel-comel dan tanahnya subur katanya "tanah serendah sekebun bunga"masa tu jugak rasanya aku melawat rumah mu, satu lagi aku baru jugak pergi kat felda kemayam dekat keratong ada anak beranak aku kahwin situ, aku menginap di hotel keratong, sempat tengok sekolah niza tapi masa tu dia takdok rumah. Aku rasa patut lah kita semua ni tulis kisah hidup kita sebagai cikgu , tentu banyak benda yang kita dan orang lain boleh dikongsi bersama , bila aku tengok dalam majalah dalam maktab dulu bukan main idea kau orang siap dengan sajak, syair cerpen dll. Maslanasri tu memang popular, guane!!! tulislah kisah kita 10 muka surat seorang pastu biar aku compile kita buat buku ( boleh jual beb !!!) setuju !!! kalau setuju standby lah tulis dulu satu ayat satu malam, tahun depan kita compile. Nasiblah kau cikgu sekolah sebok memanjang je, aku pun sibuk juga tapi mesyuarat memanjang je, cuma kerja di PKG ni tak lah tension sangat , ni nak mesyuaratlah ni tapi sementara tunggu orang datang aku berbloglah. cuma sekarang ni mesyuarat di premis kerajaan je sebagai langkah penjimatan ke luar negeri(luar terengganu) pun payah dah nak dapat peluang. Ok lah lepas daripada kesibukan kau orang nanti jangan lupa berblog semula ya. si kamaruddin tu tolonglah approve rakan-rakan yang nak join yahoo group tu tq.

Tiada ulasan: