Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, Julai 13, 2008

Kak Long Zaini & Noor Sakeenah

Hari ini ( 13 Julai 08 ) aku berjaya menambah koleksi kawan-kawan , yang pertama Kak Long Zaini SK Kok Pauh,Rantau Panjang Kelantan dan ke dua Noor Sakeenah Abdullah SK Alor keladi, baru ni nik yie ada sms no hanan so, bertamabh-tambahlah koleksi kawan-kawan kita sape nak nanti aku emailkan. Cuma bila aku call mulut tu tercelupar sikit , aku selalu kata hidup lagi mu ? mintak maaflah jika ada yang berasa hati. blog ni dah sungguh meriah nampaknya terutama dengan kehadiran kau orang, dan dah masuk macam-macam petua , resipi , keluhan , tangisan dan sebagainya, Tahniah buat semua.Razima tu kan betul aku kata dah macam hajjah dan mirip ustazah pula, aku rasa orang lain patut ikut jejak dia tuh............. sabri

Tiada ulasan: