Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Julai 29, 2008

Alahai Abe Pendi

Salam hormat, alahai abe pendi tokke tulis banyokk tu je, ramai kekawan lain nak tahu kisah demo tu, kalu ada post la ghetek gambar mu anak beranak. Walau lagu mano pun kawe ucap tahniah kerana dah berani tulis dalam blog ni, bila teringat kat demo kawe teringat kisah basikal dulu, kawe dengan basikal racing ( pakai kain pelikat ) arif naik basikal kecik ( tapi dok leh khabor dia tibai basikal sape he...he...he... )dan demo dengan basikal tu...... Buat kekawan lain aku baru ni pergi kebun durian Mr Yeo kalu kawan-kawan lain nak pergi boleh lah... (sapa nak ikut ?? ) pah tu aku ajak dia dan isterinya singgah rumah aku , bertuahnya sapa jadi aku kan, dok dekat dengan pensyarah dan dekat dengan bekas maktab kita bila rasa rindu dengan maktab tu boleh pergi bila-bila masa , tapi aku tak pernah pergi pun, tapi yang dekat sekali dengan maktab kita ialah wan maslihah sekolah pasir panjang je , yang ke dua dekat noriah othman unit C dekat sekolah seri Budiman dan yang ketiga dekat Reduan debok kaunselor SMK Chung Hwa dekat bukit Besar. ok sorilah jika termelalut aku nak mesyuarat pulak nih.

Tiada ulasan: