Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Oktober 28, 2008

Abang Lan Yang Pemalu


24 hingga 26 Oktober Abang lan ( Azlan Aseh ) dan keluarganya berkunjung ke Terengganu), kami sempatlah berborak bermacam-macam perkara daripada kenangan silam sehingalah perancangan masa depan. Secara peribadi saya sangat mengkagumi abang lan kerana beliau mempunyai sifat kebapaannya yang sangat menarik. Kalau kawan-kawan masih ingat beliau merupakan YDP Kita satu ketika dan pernah menjadi ketua unit C. Rasanya jawatan yang disandang dahulu baru diganjari pada masa kini. Satu perkara yang menarik juga abang lan seorang yang banyak berahsia banyak kali dia pesan jangan masukkan dalam blog. Nak ambil gambar pun susah , terpaksalah aku suruh anak bongsu aku tarik-tarik untuk ambil gambar dia, nak ambil gambar family dia pun segan katanya. Buat abang lan aku mintak maaf lah sebab tak sempat jemput berkunjung ke rumah aku kerana keluarga aku pada masa tu berada rumah mak mertua, mak mertua aku sakit. Satu lagi aku masih ingat kerabu pucuk paku yang kau masak sewaktu di wakaf tapai dulu , memang sedap dimakan disamping lauk pauk yang dibawa oleh anak-anak jiran-jiran yang berlainan bangsa(dia makan sendirilah, kita tengok je). Jangan lupa pos gambar malam tu bersama ak arifin. terima kasih atas segalanya.

Tiada ulasan: