Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, Oktober 19, 2008

Aku Seorang Che'gu Part 11

Wartawan.Setelah beberapa hari aku tinggal dan menghuni Pulau Redang sebagai seorang che'gu / ustaz , pada suatu petang aku menyangkul rumput di belakang rumah. Tempatnya agak tersorok kerana dibelakang rumah tempat aku tinggal merupakan bukit yang agak curam dan berbatu. Di situ juga terdapat sebatang pokok mempelam atau dikenali dengan nama pauh peda ayam. Kalau musim buah selalu nya kera -kera liar bergayutan untuk makan buah mempelam tersebut. Sedang asyik menyangkul rumput tiba-tiba aku dikejutkan dengan satu kilatan cahaya. Dalam keadaan terkejut aku melihat seorang gadis terpacak di depan dengan memegang kamera. Aku panik dan tidak mampu untuk berkata apa-apa , mungkin takut atau gelabah..... "buat kenangan" itu lah apa yang aku ingat apa yang dikatakan oleh gadis itu, kemudian dia pun menghilangkan diri..... (to be continue )

Tiada ulasan: