Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Isnin, Disember 29, 2008

Tahniah, Sabri!!..

Assalamualaikum, geng... Wah, cukup teruja pabila bertemu dgn rakan2 yg lama tak kujumpa... Memang sukar utk Ju ceritakan perasaan ketika tu.. gembira tapi tergenang air mata, sedih tapi tertawa suka, terharu sesangat..

Apa yg rindu telah terubat.. sampai tak selera nak makan.. first sekali Ju jumpa Che Tun.. fullamak.. mulanya cam tak caya sungguh ketika jumpa tu.. memang terdetik kat hati.. eh, masa maktab dulu tudungnya labuh.. skrg dah cam aku ..hehe (jgn marah CT).. pehtu, badannya pun cam aku gak.. 3G tetap pilihan kami..(Gemuk, Gempal, Gedik).. org kedua aku jumpa kak Norma.. beliau tak banyak berubah..maintain je.. kemdian baru jumpa Sabri.. adik sabri kita ni nampak berisi jugak, tapi tak le 3G.. hehe..

Ju kau jangan lupe sambung crite ni........sabri