Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Rabu, Ogos 20, 2008

Bengkeng....?

Salam untuk semua.Macamana PTK? Soalan semuanya senang tinggal lagi jawapan nya susah nak pilih. Tak tau la tahun depan, isi borang lagi la gamaknya.
Wah! Topik baru ni best jugak. Betul tu kak Tun. Wanita ni apabila jadi bos kena tegas. Bengkeng tu cakap kampung je. Sebenarnya tak kira lelaki ke pompuan ke...mesti tegas. Yang kawan meluat nya jenis tegas tak bertempat, atas orang-orang yang tertentu sahaja. kalau orang yang tidak disukai...malang la jawabnya. Tapi kalau kepada orang-orang yang sebulu dan sewaktu dengannya bukan main lagi depa layan. Faham maksud kawan kan. Kalau tergolong dalam orang-orang yang tidak disukai (kerana tidak pandai mengampu) tersisihla ko. Kalau bos lelaki lak suka yang bergetah je....yang tua-tua srupa kita ni....meluat je dia tengok. Padahal cikgu lama2 ni la yang berkualitinya, kerja tidak berkira masa dan tenaga. Kalau kita ada rezeki jadi pentadbir, ingatlah jangan kita jadi macam diaorang yang EMOSIONAL tidak PROFESIONAL.Itu tegas dalam kerjaya. Dalam rumah tangga kena tegas gak. Bukan nak melawan. Supaya orang jangan pandang rendah ngan kita. Jangan orang dengan mudah mempermainkan kita. Kalau apa2 terjadi kita fikir untuk diri kita. Sebab tiada orang nak fikir pasal kita melainkan diri kita.
Amacam ngan KDC? Ramai tak member kita join? Tu la kalau dapat, tak dapat la nak join reunion nanti sebab daftar 17 nov. Dalam hati biarla tak dapat, kalau dapat sayang plak nak lepas. Tak isi borang kan ramai yang suruh cuba..oh....tidak!!!!!!
Aku masih dalam dilema!!!!!!!!!
Okeylah kawan-kawan. Jumpa lagi yek - zarida

Tiada ulasan: