Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Khamis, Ogos 28, 2008

Membina blog sendiri

Selamat menyambut ramadhan, selamat menempuhi debaran anak-anak dan anak didik yang menghadapi peperiksaan. Terima kasih buat ju kerana"kentutnya" , che tun yang tak jemu-jemu dengan celotehnya dan ida yang kejap ada kejap tak ada, terima kasih juga untuk Kamal & Syarifah , sesungguhnya aku sangat setia tunggu gambar yang janji nak pos di blog ini. Setelah sekian lama berblog ada tak kawan-kawan yang berasa nak memiliki blog sendiri ??? Aku mencadangkan kau orang buat blog sendiri , kita sebagai cikgu menjadi webmaster dan anak murid sebagai pengarang ??? membina blog adalah satu perkara yang agak mudah boleh klik pada tutorial , tukar kepada bahasa melayu jika sukar memahami bahasa inggeris. Masa lepas UPSR + bulan puasa ni sesuai kot. Kalau berminat bolehlah contact aku??
Aku ada satu idea, bagaimana kita wujudkan perkongsian pintar dikalangan anak-murid kita lepas UPSR nanti. Caranya kita wujudkan satu blog. Beri satu tajuk dan suruh mereka buat projek samada individu atau kumpulan. Aku jadi mastermind kau orang jadi pemantau , lepas tu aku carilah hadiah sikit buat budak-budak tu, beri sijil ke ??? kalau sapa-sapa setuju aku nak draf tatacara projek tu. semoga berjaya.

Tiada ulasan: