Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Khamis, Ogos 21, 2008

RE: Sedikit Makluman

Salam semua. Kepada semua rakan, izinkan aku tambah ckit pasal harapan Sabri. Bukan apa, berkenaan kawan kita juga iaitu Niza. Bukan apa, bak kata Mas, ada perkara yg tak sesuai nak publish kat cni. Cuma utk perhatian korang, Niza bukan setakat gout. Awal tahun ni alhamdulillah aku dpt contact Norsiah semula sbb Brie juga. Kami berbalas email dan kalau mendapat khabar dr dorang memang menyayat hati. Korang tengok sendirilah rupa Niza kat blog kita ni. Cuba selak satu2 post lama dulu. Kat atas ni kcik sgt gambonya. Itu masa dia masih okey ckit. Kalau skrg tak taulah sbb kata Nor dah makin kurus. Kalau berkelapangan elok kita ziarah dia. Nak cadangkan apa ubat pun aku tak tau tapi aku rasa mrk sgt perlu sokongan moral kengkawan. Nor, kalau ko baca ni jgn marah aku pulak sbb aku rasa kita perlu maklumkan berita kita sama ada susah atau senang supaya silaturrahim akan berkekalan. Setakat mana yg boleh bantu, kita samalah usahakan. Tabahkan hatimu kerana di sebalik setiap dugaan tentu ada buah yang manis untuk dinikmati.
...che tun

Tiada ulasan: