Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Ogos 12, 2008

Sekali Air Bah.....

Salam.... Dulu masa d m3p tahun 90/92,kita semua masih muda remaja... metabolisme masih kuat.... pantang pihak pengurusan buat aktiviti.... semua nak join... masa tu tak fikir penat, takut or masa.... yang kita fikir seronok aja... tpi sekarang setelah 16 tahun berlalu.... segala aktiviti yg pihak sek buat... macam2 alasan pula kita berikan... masa tak ada lah, anak tak ada org jaga lah..atau ada yang kata xtvt ni sesuai utk cikgu muda2 buat, kami dah biasa dengan xtvt ni.... perasan tak sebanarnya... tahap kemalasan kita makin bertambah sering dgn usia kita.... Tambah2 lagi apb bentuk badan pun dah berubah... dulu sikit punya slim.. tapi sekarang macam badan sumo or orang nak masuk angkat berat... tu le yang dikatakan sekali air bah sekali pantai berubah..... agak2 rambut ko org dah beruban tak !!!! kawan dah ada dua tiga helai uban miang tumbuh...

Frm Abdullah Azwan Jb

1 ulasan:

che tun berkata...

Tak semua guru veteran memberi alasan dan tak semua guru muda sanggup terima tugasan, tak semua guru veteran berasa malas dan tak semua guru muda boleh menggalas tugas, semua bergantung pada hati dan niat, kataku 'mantan M3P hebat2'.
...che tun