Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Isnin, September 08, 2008

Cerita Ceriti iv

Ya, ampun! Apa udah jadik sama kwn2ku? Ekau kenape Ju. Bdk2 nak pekse sok cikgunya emangnye kenape? Keh3! Nakal ko yek? Tapi apapun, kwn rasa gumbira baca soalan bocormu tuh! Ni satu pantun utk ko yg kreatif. Apo nak buek, kawan ko ni emang suke no berpuisi.

Esok hari budak2 nak pekse,
Eh, cikgunye pulak yang tak tentu apa rase,
Ha, contohnya tengok je lah apa jadi dgn che Ju kite,
Tak pasal2 cerpen Brie yang jadi soalan bocor die.

Ni pulak pantun untuk aku...

Aku pulak pantang tengok post geng yang menarik,
Mulalah aku teruja nak buat ulasan,
Apa salah kot, kalau tak post nanti korang serik,
Bila buka blog takde cite baru untuk jadi tatapan.

Ni untuk Brie yek...

Unsangkarable betul ko dapat SK Pulau Redang,
Abis tu ko pegi idok ke sekolah tu,
Sekali tulis tu usahle pendek benor, nanti saspen manjang,
Aku jenis tak sabor nak tahu apa sudahnye kisah 'aku sorang che'gu'.

...ta ta...ti ti...tu tu...che tun


Tiada ulasan: