Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, September 28, 2008

Salam Raya dari Teman-Teman MPPP 90/92 (4)

Salam Aidilfitri untuk semua rakan MPPP 90/92 semoga silaturrahim akan kembali terjalin ~ Rozaida Yusof, Hutan Melintang, Perak.

Sepuluh jari disusun rapi. Maaf dipinta di pagi hari. Semoga lebaran bersama dirai.Selamat Hari Raya Aidilfitri daripada Kamal & Sharifah sekeluarga, Seremban N.Sembilan.

Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin, daripada kami sekeluarga semoga tersimpul ikatan ukhuwwah, hidup diberkati dan dirahmati Allah sentiasa ~ Jamsari, Batu Pahat Johor.

Ya Allah muliakan dan sayangilah saudaraku ini, bahagiakanlah keluarga mereka , berkatilah rezeki mereka, kuatkan iman mereka, beri kenikmatan ibadah mereka, dan jauhkanlah dari fitnah….amin. Selamat menyambut Aidilfitri mohon maaf zahir dan batin atas segala kekhilafan ~ Sagap, Sarikei Sarawak.

Selamat Hari Raya untuk semua warga M3P 90/92. Semoga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki supaya dapat kita berjumpa cuti sekolah nanti. ~ Razima, Kemaman Terengganu.

Syawal kini akan kembali. Ramadhan pula pasti akan berlalu pergi. Takbir Raya akan dilaungkan memji Tuhan sekelian alam. Penuh kesyukuran dalam rintihan…. Penuh harapan. Kepada semua sahabat salam lebaran kuhulur, kemaafan ku pinta sempena hari raya. Ampun kiranya pernah ada hati yang terluka, dek keterlanjuran madah bicara. Marilah saling maaf bermaafan, buang yang keruh ambil yang jernih, bertekad azam di dalam dada. Memperbaharui amal di hari muka. Hidup di dunia hanya sementara. Peluang beramal sentiasa terbuka. Mencuci isi dada dari daki dunia. Satu perjalanan dari keseluruhan jiwa. Meniti usia ke hari tua. Maaf Zahir Batin. ~Che Tun Bandar Mahkota, Banting, Selangor.

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat warga M3P 9092, Maaf Zahir Batin, ~ Seniah Luwi , Sarawak.

Kepada semua rakan-rakan seperjuangan yang dirindui, Selamat Menyambut Aidilfitri dengan penuh kebahagiaan . Jangan lupa kepada Amri kat JB. ~ Amriruden Mohd Ali, Johor Bharu Johor.

Salam buat rakan-rakan M3P 90/92 walaupun kita lama tidak bertemu, namun kenangan M3P masih dalam memori. Dibulan yang penuh keberkatan ini saya ingin menyusun sepuluh jari memohon kemaafan daripada kalian. Selamat Hari Raya aidilfitri Maaf Zahir Batin ~ Roshdi Aziz, Kuala Terengganu.

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin, Kenangan bersama kalian terutama warga unit C. tetap dalam ingatan. Ikhlas dari Rohana Ishak dan Keluarga, Temerloh Pahang.


Selamat Hari Raya Aidilfitri , Maaf Zahir Batin, Kenangan sewaktu bersama masih kekal dalam ingatan~ Mustafa Ali, Kuala Terengganu.

Selamat Aidilfitri buat rakan-rakan M3P, Buat sahabat 3A kenangan bersama kalian tetap sebati dalam arkib hatiku.Mat zin, Asri, Sedi, Denan, Gme, dll sentiasa berlegar dalam ingatan.Syawal akan tiba, hanya Alfatihah buat rakan yang dijemput Ilahi. Buat semua salam Aidil Fitri, Maaf Zahir Batin. Terima Kasih. ~ Nik Ismail Nik Soh, Kota Bharu Kelantan.

Tiada ulasan: