Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, September 07, 2008

Salam Ramadhan

Salam hormat, bila baca kisah kak tun, gitu lah jadinya , boleh dibuat meleleh juga air liur bila tengah lapar ni. Kalau kite duduk dekat-dekat kan senang bolehlah kita kongsi-kongsi kan.aku kat terengganu senang je buat kueh pegi batu nan (batu enam je ) ko dah lupe ke pekan batu 6 che tun. Dalam dok bilang hari puasa ni tolonglah sms ucapan hari raya aku cuba nak buat kad raya macam dulu-dulu tu (kalau sape pernah terima ) aku nak tutup 10 ramadhan nanti, ada dah seorang dua yang sms. Tahun ni InsyaAllah aku nak beri kepada semua orang kalau sempat sekali dengan borang nak Re union. tolong war-warkan kepada kawan-kawan juga.... jangan lupe tau...... nyesalkan setahun sekali je. sertakan juga alamat terbaru. Buat meeze tahniah lah, semua kekawan kita dah jadi macam uztaz dan ustazah, aku yang korang panggil ustaz dulu dah jadi ala-ala rock. buat junaina dan mas, apa keadaan abang mat kita, lama aku dok dengar berita sihat ke dia ???? semoga ramadan kali ini memberikan sinar bahgia buat kau orang semua anak beranak tak kira dimana jua kalian berada dan diri aku jua. Buat Niza semoga smekin tabah menghadapi kehidupan sempena ramadhan. Bila ke terengganu kau orang calling-callinglah aku ye, jangan malu dan segan ....bye.

Tiada ulasan: