Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Sabtu, September 27, 2008

Syawal Menjelma...

Salam lebaran untuk semua.
Takziah untuk family kak Ana. Sedih juga dengar tragedi yang menimpa kak ana tu. Sekarang ni dalam rumah sendiri pun tak selamat. Macam member Ida kat sini juga ' orang seberang' juga punya kerja nye. Depa ni tak bersyukur dapat masuk ke negara kita. Buat hal plak. Semoga family kak ana tabah dan bersabar dengan musibah yang telah berlaku dan bersyukur selamat.
Untuk Mas, ko raya kat Pekan ye. Aku raya kat Beserah. Kalau ko ada ke kuantan raya ni ko call la aku. Boleh mari raya kat umah aku. Setakat ni tak tau lagi balik tak beraya kat Selangor. Kita ikut orang je.....Untuk Sherry, mun nya dapat ngembak kek lapis sarawak...ai syuuuuukkkk , kan Mas?
Juadah apa kalian sediakan untuk raya ni? Aku nak gak wat lemang tapi kat sini susah dapat buluh. Nampaknya kena beli yang dah masak ajela. Rasa2nya nak wat nasi dagang. Jemputla ke rumah. Salam lebaran untuk semua .....zarida.

Tiada ulasan: