Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Jumaat, September 19, 2008

RE : Selamat Hari Raya

Salam untuk semua. Semoga tenang menyempurnakan ibadah Ramadhan. Semoga Ramadhan ini tidak melewati kita dengan sia2. Suka lihat ramai member post cerita masing2. Sengaja tak post dua tiga ari ni sbb nak baca cerita korang. Ada member baru masuk gamaknya. Harap member yang baru masuk dan post cerita tu sign lah nama korang cam kata Ida tu. Biar kita tahu sapa yang tulis atau ucap selamat. Bila ada penulis, hasil tulisan tu tentu lebih bertanggungjawab kan? Ye lah, takde lah orang kata umpama baling batu sembunyi tangan. Apa pun yang ditulis di sini tidak akan dibanned insyaAllah. Lagi pula taulah nanti perkembangan terbaru member2 kita kan?

Tadi Norinny ada call. Agaknya ko ke Nor yang ucap selamat ni? Kalau boleh tulislah apa2 cerita lagi. Walaupun kita tak jauh susah juga nak jumpa kan? Kalau ucap selamat ni ditulis oleh member lain, harapnya samalah seperti di atas. Tulislah pepanjang sikit. Nak tau gak sapa dan perkembangan korang.

Ida, kat bawah ni anak Ida ke sapa? Tak sign nama gak pun. Tersentuh ge baca cerita Ida tu. Semua kepahitan yang kita lalui tu biar jadi motivasi utk diri kita menjadi lebih baik. Mas, kak tension sikit kali ni. Dalam menyiapkan assgmt, kertas kerja ke Taman Negara bos suruh kiv ke April 2009 takut banjir. Dia minta buat kertas kerja baru camping ke luar daerah tapi nak Oktober ni juga. Kak ingat dah tutup buku dah pasal kertas kerja yang bukan selai dua tu. Ingat nak siapkan assgmt pastu buat laporan lah pulak. Ada pula tambahan projek. Nampaknya raya ni tak berapa nak boleh raya atas tugas yang diamanahkan. Ramai yang senasib ni rasanya. Takpelah, janji anak2 menikmati perayaan ini dengan sempurna.

Brie, rasanya tahun kak takde le beraya kat Terengganu. Sodih...sob...sob...Takpelah ye, biarlah anak2 merasai hari2 beraya cam kita dulu2. Dah tua2 ni, apalah sangat.
...che tun

(Psssst : ada email utk Ida, baca yek)

Tiada ulasan: