Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, September 28, 2008

Salam Raya dari Teman-Teman MPPP 90/92 (3)

Salam Aidilfitri, Maaf Zahir Batin ~ Rusini Kamaluddin, Ins. Perguruan Tengku Ampuan Afzan, Kuala Lipis, Pahang.

Kepada semua guru MPPP terutamanya unit D, saya ucapkan selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya, maaf zahir batin ~ Sehat, Bukit Gambir, Muar Johor.

Salam Aidilfitri buat seme teman bekas pelatih M3P terutama teman-teman unit A. Dalam kita bergembira menyambut kedatangan syawal jangan dilupa teman yang telah tiada, al Fatihah buat mereka. ~ Razilah Omar, SK Damak,27030 Jerantut Pahang.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Batin kepada semua rakan-rakan M3P. kenangan masa lalu masih segar dalam ingatan. Tahun ini aku raya kat kelate~ Arif Hamid, Maran, Pahang.

Salam Aidilfitri tanda ingatan. Semoga persahabatan terus berkekalan. Selamat Hari Raya Aidilfitri , maaf zahir batin ~ Rosli Dahlan~ Labis, Johor.

Sempena kedatangan Syawal yang akan menjelang tiba tak lama lagi. Saya memohon jutaan ampun dan maaf di sepanjang kita bersama dulu. Sayang semua. ~ Mohd Nasober, Besut Trg.

Selamat berpuasa dan berhari raya buat teman-teman M3P 90/92 teristimewa teman-teman unit D. ~Rahana Ngah, Temerloh Pahang.

Salam lebaran buat warga MPPP 90/92 p0h0n diampuni salah dan silap. Semoga berbahagia di hari yang mulia. ~Noma Baba, SK Sultan sulaiman 2, Kuala Terengganu.

Sempena menyambut bulan Ramadhan yang mulia ini dan hari lebaran yang akan tiba tak lama lagi saya mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada semuua warga MPPP 90/92. Semoga persahabatan kita kekal selamanya ~ Adanan Abdullah, Papar Sabah.

Salam Aidilfitri Khas buat semua warga M3P dan keluarga, semoga ceria selalu disamping tugsa seharian. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin~ Radizam, Kota Tinggi Johor.

Selamat menyambut Syawal yang mulia untuk semua warga MPPP 90/92 istemewa buat teman-teman 4D. kenangan bersama kalian tetap dalam ingatan. Semoga kedudukan kita yang jauh tidak akan memutuskan persahabatan kita. Sambung-sambungkan silaturrahim dalam ruangan ini. Salam Ramadhan dari Nani sekeluarga ~ Wan Rosnani, Rompin, Pahang.

Walaupun masa dan keadaan telah berjaya menjarakkan kita namun ingatan terhadap kalian di M3P dulu tidak mungkin dapat dipadamkan. Selamat hari raya daripada saya sekeluarga. Mohon kemaafan, semoga di satu ketika nanti kita semua bisa bertemu kembali ~ Hanan, Kota Bharu Kelantan.

Selamat berpuasa dan selamat hari raya, semoga ikatan silaturrahim ini sentiasa berpanjangan dan diberkati selalu ~ Rosilawati Abd. Rahman, Dungun , Terengganu.

Selamat mengerjakan Ibadah ramadhan dan Beraidilfitri buuat semua. Didoakan semoga suksess dan didalam RahmatNya. Untuk yang mengenali ku pohon ampun maaf atas segala khilaf dan salah~ Sabang & Family. Serian, Sarawak.

Tiada ulasan: