Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Ogos 19, 2008

Wanita Bengkeng?

Salam,
Tersentak baca komen Sabrie tu.. Bengkeng dalam kalangan wanita bekerjaya memang tidak boleh disembunyikan.. Ju setuju.. walaupun amat pahit untuk ditelan.. Apapun, Brie.. itu semua berpunca daripada sikap asal kewanitaan itu sendiri yg mahukan hasil usahanya perfect (betul ke aku eja nih?), kemudian ditambah pulak tiadanya sikap tolak-ansur n kesabaran di hati..

Tapi, bagi Ju, sikap bengkeng nih ada ketikanya perlu dalam menjalankan tugas kita.. Jika tidak, kekadang ada pihak yang tidak mengambil pot akan tanggungjawab masing2.. Prinsip pekerja keRAJAan dengan KERJAan, akan memaparkan amalan bekerja yang berbeza.. di sinilah kekadang sikap keBENGKENGan perlu..

Cuma, pandai2lah menggunakan sikap kebengkengan kita tu ek..JuNmie..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hi Ju, Brie tak kata wanita yang bengkeng, kita takyahlah terasa. Brie maksudkan org yg rajin kerja. Ala, skrg dgn tekanan dan bebanan tugas dlm kerjaya dan rumahtangga, baik lelaki atau wanita, dua2 sama2stress. Apa yg penting skrg ialah cara mengawal stress spy jgn sampai terlepas kpd org yg tak bersalah. Kesian mereka.