Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Jumaat, Mei 09, 2008

AlFatihah..

Assalamualaikum...
Ini ada satu berita sedih yang baru diterima.. Kalau rakan-rakan masih ingat Abang Zakaria b Yaakub (kalu x silap la)senior kita, telah kembali ke rahmatullah hari ini, Jumaat 9 Mei 2008.. kerana otaknya bernanah.. Khabarnya, beliau sedang mendapatkan rawatan pembedahan membuang nanah tersebut, tetapi telah menemui ajalnya hari ini.. Berita ini Ju baru terima melalui rakan kita Norinny Jamari yang memperoleh maklumat melalui suaminya yg sama bech (betul ke aku eja nih) dgn Allahyarham...yang call Ju jap tadi..isterinya Kak Salina..

Abang Zakaria dan Kak Salina pernah mengajar di Jerantut, dan Kak Salina pernah mengajar sama Ju di SK Bukit Dinding suatu ketika dulu.. dan sekarang ini beliau berdua menetap di Kelantan (atau Terengganu..aku pun tak pasti la..) Anak beliau rasanya seramai 7 orang..

Diharap Sabri leh siasat untuk maklumat lanjut rakan kita ni...

Tiada ulasan: