Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Jumaat, Mei 30, 2008

Durian Pok Mat


Untuk ahli rumah 'pok mat' denan , sihat, dan zul warden, masih kuat lagi di ingatan aku sepanjang kita di sana. Rumah yang luas, durian , buah duku langsat yang berada disekeliling kita. Pokmat bagi 'green light' untuk kita makan apa-apa aje kat dusun nya.Tapi selera muda kita , belasah buah durian yang baru gugur sampai pokmat tanya 'cikgu!buwoh duriang tu makang tingga kat orang lah sikik'.
Lawak sungguh, Tentang Kumpulan Jamming tu, aku masih simpan rakaman kita kat studio tu.... Cuma ahli kumpulan jamming kita tidak dapat kelulusan dan pengiktirafan RTM iaitu pn rogayah dan En Jali.Aku akan sambung cerita di blog yang akan datang. Aku harap si denan tu dapat respon e-mail aku ni.

Tiada ulasan: