Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Rabu, Mei 28, 2008

MISI BUDU Apa mende lah tu ???????

Begini ceritanya, aku diminta menyertai rombongan perkahwinan anak sepupu aku ke Alor Gajah melaka. Mereka dah menyewakan bas... tapi aku ada plan lain... aku pergi dengan kenderaan sendiri ...inilah masanya aku nak jumpa kekawan di sana. Sebagai tanda persahabatan maka aku belilah beberapa botol budu untuk aku hadiahkan kepada rakan-rakan yang aku temui. Ikulah pejalanan cuti kenduri aku bersama rakan-rakan , aku dah susun jalan cerita supaya rakan rakan mudah faham dan dapat mengikutnya.Kepada rakan rakan yang suka menulis dalam blog ini aku sungguh seronok jangan takut dan bimbang nak tulis sepuluh kali sehari pun tak pe aku tetap membaca setiap ayat dan patah perkataan yang kalian tulis. ikutilah kisahnya ....

Tiada ulasan: