Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Rabu, Mei 14, 2008

.......Anush Habib ....... SMK Simpang Pulai Perak...

Salam hormat, 14 Mei 2008, aku sempat call Anush Habib, dia mengajar di SMK Simpang Pulai Perak, katanya anak dah ada 3 orang isterinya baru seorang. Semalam lupa nak kabor bahawa rumah yg ada dalam gambor tu rumah aku lah tu, tapi sebenarnya bukan rumah aku ia rumah orang rumah aku ( rumah bini aku lah ) aku dah beli sebuah rumah dekat Institut perguruan Batu Rakit. Tapi rumah itu disewakan kepada salah seorang exco kerajaan negeri terengganu sekarang. Tu lah kalau kawan-kawan datang ke terengganu singgahlah atau kalau takdak hotel ke dok rumah aku je lah.

Aku dah call beberapa orang kawan PKG Paka dan Dungun tanya tentang Allahyarham Zakaria Yaakub. Tapi tak dak maklumat. Kalau sapa ada maklumat tolong inform ya.

Bagaimana dengan re union ni, ada orang suruh pinda lewat sikit lagi tarikhnya sebeb katannya tarikh yang dicsdsng dekat sangat dengan cuti , kalau ada idea tu kongsilah ye. Tq -Sabri

Tiada ulasan: