Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Mei 20, 2008

Rindu Lagi

Salam untuk semua...
Hari ini semakin sayu dan syahdu menambah rasa rindu akan kenangan di M3P. Tak sangka pula dapat menatap wajah Mas dan familynya. Semalam yang ada cuma catatannya untuk Sabri sahaja. Wah, memang adik2ku semua sihat adanya. Maju ke depan ye tak? Takpe, janji sihat dan bahagia. Cantik2 tu anak2 Mas. Besan boleh ke? He3... Kak ada 2 hero ni. Nak minang pun tak le jauh sangat kalau setakat Jengka tu. Lagi satu wife Mas tu nampak familiar la. Orang mana ye? Kalau ada email, pas la kat kak sebab dalam senarai yang Sabri bagi tu cuma ada alamat sekolah dan no phone je. Atau Sabri boleh post alamat email Mas kat kak ye?
Untuk Ju, sorila dah jadi veteran ni pelupa lak kawan, sebenarnya yang saya jumpa kat IPIS tu bukan Rusini tapi Rosni Abdul Rahman. Dia pun dah jadi lecturer kat IPIS (dulu MPI). Tapi sayangnya jumpa sekali je, pastu dah tak pernah jumpa lagi.
Untuk Razima, sori la masa ke Terengganu tu kak tak contact Ma sebab masa pack sangat dengan pelbagai aktiviti yang telah dirancang. Kali ini lawatan kak memang betul2 untuk memberi pengalaman pembelajaran kepada anak didik. Selalunya lawatan lepas UPSR, tapi kali ni kami pergi sebelum exam untuk bagi pengalaman kat diorang. GB kak pun suka sangat dapat ke Terengganu. TQ untuk Sabri, sampaikan salam untuk isteri.
Bye...zaitun

Tiada ulasan: