Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Khamis, Mei 22, 2008

tak jemu jenguk blog

Assalamualaikum....
Sonok weh ada cerita baru kat blog nih. Baru la meriah kan? Tapi kalau ramai2 yang lain take part kan lagi meriah. Ngapa diorang tak join kita? Betul cam kak ju kata. Ida ni hari2 mesti nak buka blog, ada cita baru sonok gila. Ida dulu pun st john gak. Tapi macam sabri la, tak aktif sangat. Ke gunung tahan tu rasanya ida sorang je yang tak pegi. Tapi memang tak leh pegi, nampak je badan sihat tapi jenis `nyakitan'.
Semuanya ada hikmah. Macam2 cerita suka dan duka.
Bila ya kita nak jumpa? Untuk kak ju ida dah dapat kurangkan 3kg. Target sebelum reunion ni slim sket. Macamana kak ju ada turun ke naik?
Kalau ada kengkawan yang ke kuantan cuti ni contactla saya, insyaallah saya ada. Minggu pertama ni sekolah lagi. Buat program untuk budak KIA2M selama dua hari di samping budak2 tahun6 yang ada kelas. Namanya cuti......tapi tak berapa cuti gak.
Sabri tu bila nak ke Melaka? Saya akan balik kg Zul, Selangor pada minggu kedua. Kot2 boleh join ke sana juga.Meriah la kita...
Buat Mas, ingat agik kitak kelaka Srawak. Kamek boleh juak klaka tapi sik ada teman agik mauk berklakanya.Betul ke ni..he..he..he. Nanti kalau aku gi J7 aku cari ko.
Okeylah...ngantuk nih...nanti kita cita lagi ek....bye...zarida.

Tiada ulasan: