Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, Mei 18, 2008

----HARI GURU-----

Aku sungguh terharu dengan sambutan kawan-kawan tentang blog dan juga salam hari guru sebagai menghargai kalian aku ukirkan di sini ucapan hari guru yang aku dapat ;

"selamat menyambut hari guru untuk semua teman yang diingati lagi dirindui......... happy teaching" ~From Wan Mazlihah

"Terima kasih bang!!!...Abe ni bagus lah susah2 aje send file ni to we all....anywhere...thanks you very much..semoga usaha murni abe yiee mendapat berkat daripada Allah S.W.T...InsyaaAllah..Aminnn....BESAUUUU RUMAHH ABEEE YIEEE...tengok dalam blogs..Sorry abe yie saya sibuk nak siapkan thesis PhD saya ni..terpaksa ikut banyak seminar,bengkel, conference dan yang sewaktu dengannya lah...Abee Yiee tolong doakanlah Semoga saya akan perolehi PhD dengan cemerlang tepat pada masanya...InsyaaAllah Aminnn.. " - Daripada Mohd Sani,

pohon juga doa rakan-rakan untuk kejayaan Mohd sani, sesungguhnya kami berbangga di atas kejayaan tuan sebagai rakan seperjuangan, rakan se maktab dan rakan se rumah dan rakan sebangsa, teruskan perjuangan.
-Sabri

"Tak pe lah Bri.. awak lupa nak attach file semalam tapi hari ni dah ditambah! Aku kagum sebenarnya ngan sikap prihatin awak ni. Maafla Bri sebab lama tak bere-mel ngan awak. Aku baru je habis final exam second year USM penghujung bulan April tempoh hari. Semalam barulah aku buka blog rakanmppp tu. Waduh2.... jauh dah aku tertinggal ek? Sampaikan awak nak handle reunion pun aku tak tau! Nasib baiklah terbuka hatiku nak buka blog tu semalam... Bila cadangnya nak buat tu Bri? Kalau dalam cuti hujung tahun, sah2 aku tak dapat coz waktu tu aku ada intensif di USM Pulau Pinang. Rupa2nya ramai dah member yang awak dapat cari ek? Tersentuh hati lelaki aku ni membaca coretan setiap member yang baru dapat berhubung secara maya dalam blog yang ko wujudkan tu... tak sia2ler pengorbanan awak Bri... Aku ada layari blog tu and tengoklah dah gambor umah baru awak tu... Tahniah atas rezeki yang Allah berikan padamu...itulah rezeki anak ramai kan? Cuma aku nak minta tolong awak ajarkan aku bagaimana caranya untuk aku berhubung secara direct dalam blog tu? Maklumler...aku ni kan dok pedalaman ckit..so ilmu tu lambat sampai!

Maybe on 30th May ni aku gi lawatan ke Kelantan ngan rombongan sekolah. Tak tahuler singgah Terengganu ke dok.. kalau singgah boleh kita jumpa kot?

Seronok ek ko dah jumpa Zainal! Tak sangka aku c Zainal tu dah berisi ckit... nampak gayanya nak lawan aku la tu....

Satu lagi yang buat aku syahdu semalam bila layari laman blog tu ialah paparan gambar latihan kawat kaki yang dipostkan oleh kak zaitun kita tu... alahai.. teringin aku nak badan macam tu balik... Waktu tu kami berlatih kawat kaki dalam unit uniform masing2 utk ke peringkat Zon Timur dalam perkhemahan... rindu rasanya bila aku tatap gambor tu semula...aduhai....

Cakap pasal unit uniform ni, baru2 ni aku bawa budak PBSM sekolah aku ke perkhemahan daerah Maran. Sekolah aku tak de St. John so aku kena pimpin PBSM lah! Nak jadikan cerita, ada simulasi kecederaan dilakukan. So aku kena tolong fasi negeri buat simulasi luka. Alahai...terus aku teringatkan member2 St. John aku sewaktu berlatih sama2 untuk berkhemah dulu seperti Sani, Kamal & bininya si Sharifah, Fadilaton, Seniah, Sagap, Junaina tu...rindunya aku.... Ha, aku hantarkan gambar pada ko yang aku buat simulasi kecederaan tu k... real tak? Terus aku teringat Encik Yeo.. Awak tau tak dia di mana sekarang?

Gambar satu lagi tu, ha inilah family bahagia aku. Anak aku semuanya puteri ! Yang pakai spek n gemuk tu tak tahu la siapa??????Ok la tu.....

Ok Bri..sampaikan salam aku buat semua member2 yang ada contact ngan awak k.. Tolong forwardkan mesej di bawah ini ke dalam blog ek!

Masih ingatkah kalian dengan lagu ini?

Kalau siang sang suria terang,

Guru jadi teman bergirang,

Kalau malam tidak berbulan

Guru jadi pemandu jalan,

Kalau semak hutan belukar,

Guru jadi perintis akar,

Kalau luas laut gelora,

Guru jadi bintang utara..

Itulah sebabnya kami dilatih dengan sempurna

Supaya menjadi guru yang baik dan juga berguna....

SELAMAT HARI GURU UNTUK KENALANKU DI M3P.....KALIAN TETAP DI HATI!!
-Maslanasri

oleh kerana terlalu teruja dengan email kau mas, aku fowardkan semua sekali, tak ada apa-apa rahsia sulit kan ??????.

Tiada ulasan: