Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Jumaat, Mei 30, 2008

Salam untuk semua rakan M3P....

Wah...nampak gayanya makin meriah blog kita ni! Alhamdulillah....Baruler nampak gempak sikit blog kita nie kan?

Untuk Zul,
nama je kita ni ngajar senegeri tapi nak jumpa pun susah kan? Padahal Kuantan tempat aku bermain2 setiap hujung bulan! Apa? Awak dah 75 kg? Normal la tu Zul... yang tak tambah berat badan cam kita ni yang tak normal kan? He..he.. tapi macam awak kata la kan... terkejut tengok Kamal la ni kan! Tapi aku rasa ler.. kisah cinta dia lebih kurang sama jer ngan kisah cinta awak ngan Zarida tu kan? Ha... jangan tak ngaku pulak... ahli St. John semua tahu citer ni.....Kah...kah..kah...

Untuk Ju,
Tap pe lah Ju... awak buka n citer apa2 pun dalam blog ni tetap orang baca gak! Cam mana kena tinggal ngan abang Amin? Tak kan tak biasa kena tinggal kot? Biasala adat guru kan... kejap jadi cikgu, esok jadi tukang kebun, lusa jadi ahli sukan, tulat jadi akauntan..yang penting kita tetap CIKGU kan?

Buat Sherry and Kamal,
Sik tauk agik bila kamek boleh singgah di Soromban! Mun kamek singgah kelak, kamek pasti cari agik rumah kitak! Mau nangga rumah kitak yang besar ya! Cam ne kinik tok? Sik mauk nambah anak agik kah? Bila kitak ngan Kamal mauk makan angin di Jengka tok? Bagus gilak di sitok koh....

Buak Kak Eton,
Malam ni saya akan berombongan ke Kelantan. Harap2 di sana nanti saya dapat berjumpa ngan member2 dari Kelantan. Kalau boleh nak jumpa partner sehati berdansa saya si mek Zura tu! Nak try contact ngan Nik Yee, harap2 leh jumpa dia gak.. Tak sabar rasenya nak bercanda di Kelantan n Terengganu... laluan memori selama 2 tahun setengah kembali terpahat tau!!! Nanti kalau ada apa2 kisah menarik di sana saya titipkan di sini k...

Buat Encik Sabri kite..
Mu ni Bri.. umah Kamal dah pegi, rumah Yazid dah jenguk.. bila lak nak ke Pahang di Jengka ni? Tapi umah kuarters ler... Seronok baca Misi Budu ko tu... tapi kalau kita jumpa nanti jangan bagi aku budu deh..aku tak pandai makan!! He..he..

Dan buat semua rakan yang dikasihi, seandainya masih ada lagi rindu di hati kalian, rasa sayang di dada kalian, kirim2 la berita di blog ni agar kita dapat bermesra kembali seperti 16 tahun dulu...M3P tetap di hati...

Ikhlas tapi jauh : Mas, Jengka 7

Tiada ulasan: