Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Ahad, Jun 01, 2008

Azmi Mat Nor

Salam hormat, bertemu kembali.
29 Mei 2008 Azmi singgah dan bermalam di rumah aku, aku rasa inilah kawan yang selalu menjenguk aku, aku pun kalau ke kelantan biasanya aku akan jenguk rumah dia, kalau dia tak ada pun jenguk mak dia , tapi sayang sikit je dia tak ade adik perempuan yang single-singgle kalau tidak harus jadi adik ipar dia...... masa muda dulu lah tu.
Sahabat yang lain bila lagi nak datang ke rumah aku sehingga kini yang pernah sampai ke rumah aku hanya mizi dan azmi saje. Aku cadangkan kau orang yang duduk dekat-dekat tu pakat lah dua keluarga berkunjung dan tidur rumah aku. kita bentangkan tikar dan tidur ramai-ramai ruang tamu.....



hee....heee kalau dikumpulkan anak kami ginilah jumlahnye.

Tiada ulasan: