Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Selasa, Jun 24, 2008

Terkejut ......

Salam saudara dan saudari cikgu,

Ahad pagi selepas jogging,terdengar suara memanggil saya didepan rumah.Terkejut jugak pagi-pagi ni, apatah lagi isteri kata ada macam YB nak jumpa.

Terima kasih saudara Sabri kerana ke rumah. Nice meeting and chatting with you. Maaf tak sempat nak hidang minuman, takut-takut hidang air kotak sejuk dalam fridge nanti sakit perut.

Tahniah kepada semua warga blog rakanmppp terutamanya saudara Sabri kerana menwujudkan blog ini untuk anda semua bersua. Fantastik !! dari posting dengan keluhan, cerita dan sebagainya macam satu keluarga yang begitu mesra dan erat.

TQ Ju dan Sharifah kerana call.Nice hearing your voices.Jangan terlalu percaya pujian Ju tentang saya( ha!ha!ha! ) kerana mereka memang diseksa dan dibrainwash semasa dalam St.John.

Dari gambar dan cerita nampak banyak perkembangan pada suadara dan saudari serta keluarga. Tahniah dan syabas. Ada yang betul2 kembang sampai ke anak-anak pun kembang.Baguslah semua sihat2 dan dapat menjalankan tanggungjawab dengan bagitu sempurna. That is the joy of being a parent melihat anak-anak semua sihat.

Cuba lihat video dibawah .....bersabar

Next time ..CU and take care. MR YEO

Tiada ulasan: