Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Jumaat, Jun 20, 2008

Apa nak cita neh......?

Tok leh tahan weh. Korang asyik bercerita nih. Untuk Mas tuh, tak de gambo aku terselit dalam album ko tuh. Aku masih banyak gambo2 maktab tapi tengah cari formula untuk masukkan. nanti senang2 aku postkan.
Tergolak gak tengok gambo dolu2. Sekeping je. Badan la ni kalau bagi tiga belum tontu dapat badan macam dulu. Ha...ha..ha tergelak beso aku nih. Korang tak nak ke kuruskan badan. Aku la ni tengah turunkan berat badan. Aku turunkan secara sihat la. Tak nak drastik nanti jadi yo-yo plak. Setakat nih dah turun 4kg. Target lagi 6kg beb. Bilo lah bulehnya. Tapi aku yakin boleh, tinggal lagi kena rajin dan bersemangat.
Cara aku turunkan berat badan... Hoi, Mas nak tahu tak...macam tak nak je. Pertama, buat workout, erobic paling kurang 3 kali seminggu selama 30 minit. Aku akan cube buat ari2 selama sejam. Aku skolah petang, jadi pagi2 pukul 7.15 aku mula la. Hari Sabtu join ngan member buat poco-poco. Sonok. Try la. Bukan apa kalau badan dah berat nih...macam2 la jadinyer. Amacam boleh buat tak. Aku bukannya apa, saje nak bagi motivasi kat korang.
Untuk kak ju dan Kak Tun, blaja2 gak kesihatan kena jaga. jangan lupa exercise supaya otak segar dan daptla buat assigment dengan lancar. Ceh...ceh nasihat kat orang kita nih tak blaja pun. Ni la kalau dah blaja tak de masa nak jaga badan. Mesti sibuk je kan. Tension pah tu makan. Buat assigment sampai malam2 lapo makan lagi. Assigment tak siap2, badan dah 'glembong'.
Buat Sagap, post la gambo kluarga ko. Dapat kita tengok2. Kalau ditelek-telek, ramai kat blog nih orang St John kan? Aku dulu tak minat ngat dengan koko nih. St John tu terpaksa je. Kalau permainan bola baling, orang main aku ngan yang sejenisnya berebut2 cari 'pot' beh kat tepi padang. La ni boleh katakan aku la orang yang diharapkan bila ada senaman atau erobic kat sekolah. Dulu 'lemak' tak banyak, tak yah nak buang2. Skang kenalah bergerak aktif sket supaya 'lemak' perrrrrrgiiiii.
Baru-baru ni Nanie ada anto sms. Dia tengah tunggu hari nak bersalin anak kedua. Minta doa dari kengkawan agar dia dan babynya selamat.
Shahdana plak, mana nye kek lapis ngan bubor pedas ko. Dah lama aku tunggu nih. Aku tak boh resepi, nak makan terus. Nak buat2 nih tak de maser.
Ngapa member2 lain nyepi jer. Deme tak dok internet ke. Masokla streamix tuh. Aku rela bayo bulan2 dapat kita tau ttg member2 lama.Weh, tadi kata tak dok cita. Tapi bila dah tulih nih payoh plok nak brenti nyer. Jangan busan yek baca aku punya merapu nih. Okeylah kengkawan...nanti aku cita lagi. selamat berhari minggu- zarida

Tiada ulasan: