Pecarian Belum Selesai

Norlia Abdullah, majidin wassilin, norliha Mohd Noor,Beechee Hamisah, Asnian Ayub Daud, Mahiran Mohd, Zuraidah, norwati hussin, Latifah Diasin,Rahana Ismail, Hamizan Shaffain, Rokian Che Mamat, Rasimah Abd Momen, dan Fadzilah Mohamad
Sesiapa yang ada contact dengan penama di atas tolong maklumkan kepada blogmaster- TQ

Jumaat, Jun 06, 2008

Ceritalah lagi...

Assalamualaikum.....jumpa lagiiiiii....
Wah, sudah bertambah tetamu blog kita nih. Kak tun, best aaar cita mu tu. Klako pun ada. Tingat kletoh mu masa di maktab. Kalu mu cita secara live pecah perut nih. Tak pe, tak pe cita lah lagi.
Buat Ma...
Walaupun ada sedikit 'kemajuan' di isi badan tetapi aku cukup teruja dengan kulit wajahmu yang tegang, mulus dan licin itu. Apa rahsiamu? ha...ha..ha. Aku bagi ko cara kecikkan badan (walaupun badan aku tak kecik mana), ko bagi tau aku rahsia jagaan wajahmu. Amacam ok tak? Aku kalau tengok muka orang licin 'mone' aku geram la nak tanya.Mungkin ko boleh cita kat sini dapatla orang lain berkongsi sama.
Jumpe lain kali....zarida

Tiada ulasan: